Bijbels-kinderkamp Veluwe (10 t/m 17 jaar)

Vast & Zeker-kamp in Laag-Soeren Voor kinderen van 10 t/m 17 jaar Veel ouders uit onze kringen zijn er ooit geweest of waren abonnee op het blad Vast&Zeker. Het blad is er niet meer. De kampen zijn er nog steeds! Waarom een Vast & Zeker- kinderkamp? Omdat we geloven dat God op zoek is naar de harten van kinderen. De Heere Jezus zegt in Lukas 18:16 ‘Laat de kinderen tot Mij komen en verhinder hen niet.’ Met die overtuiging organiseren we nu al meer dan 30 jaar kinderkampen voor kinderen van 10 t/m 17 jaar. We mogen met de kinderen nadenken over wie de Heere Jezus is, dat Hij aan het kruis gestorven is en als zij in Hem geloven ook hun Redder wil zijn. Dat gebeurt n.a.v. een Bijbels thema. ’s Avonds wordt in de tentuurtjes hierover in elke groep doorgepraat. We zijn blij dat we ieder jaar leiding hebben die zelf kan getuigen van een leven met onze Heere en Heiland Jezus Christus. Waar? Midden op de Veluwe ligt Laag-Soeren. Daar, aan de rand van het bos, bij een melkveeboer staan de tenten! We slapen in stapelbedden samen met hun leider of leidster, die de hele week voor hen verantwoordelijk is. Natuurlijk worden er allerlei activiteiten gedaan op het terrein en in het bos. Van een avontuurlijke boswandeling tot een zeskamp waarin de verschillende tenten tegen elkaar strijden. Iedere week wordt afgesloten met een kampvuur en natuurlijk is er een bonte avond met veel gezelligheid. Prijs? Doordat we dit werk met vrijwilligers doen, kunnen we de prijs zo laag mogelijk houden. Het kost slechts € 70,- per kind per week (5 dagen). Voor inlichtingen en opgave van de kinderen kunt u terecht op www.christelijkejeugdkampen.nl. Mocht je zelf interesse hebben om als leiding mee te gaan, dan kun je contact opnemen met Erica Huisman: a.huisman@filternet.nl.
Nieuwsberichten

Soms komt Heart Cry in het nieuws zonder dat we hiervan op de hoogte zijn. Mail ons gerust als je iets tegenkomt. Mail het naar info@heartcry.nl.

286